من ایران را دوست داشت...
درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

یه مطلبی واسم فرستاده بودن توش نوشته بود ایرانی نیستی اگه کپی نکنی
منم کپی نکردم!
چون من  الان یه خارجی محسوب میشم
 ^___^ ☺️☺️
اوه مای گاد...
من ایران را دوست داشت...
من کِیلی فارسی بلد نیست 
^__^ =))))



نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت19:40---30 آذر 1393
وبت عالیه عزیزم این متنت خیلی باحال بود!!!خخخخخخخخخخخخخ

امیر
ساعت16:17---29 آذر 1393
سلام وبت خیلی عالیه
اهنگ وبتم خوبه نمیشه گفت خوبه باید گفت عالیه
واقعا افرین
دست مریزاد

پاسخ:مرسی....نظر لطفته!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 14 آذر 1393برچسب:, | 15:43 | نویسنده : باران |