برد پرسپولیس...
درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

خب دوستان عزیز ، برد پرسپولیس رو مقابل استقلال به همه طرفدارای این تیم ( به ویژه خودم )تبریک میگم...ان شاء الله که همیشه موفق و سربلند باشیمآرام



نظرات شما عزیزان:

pic
ساعت11:15---20 خرداد 1394
اگه ما شیشم شدیم شما هشتم شدید. اونم با اختلاف امتیاز زیاد. ما مدعی قهرمانی بودیم شما مدعی سقوط
پاسخ:خوبه خودتونم میگید مدعی قهرمانی بودید واسه همین میگم خجالت بکشین ما توقعی نداشتیم...


نسیم
ساعت9:50---5 خرداد 1394
از هرچی فوتباله متنفرم ایشششششش....باران منتظرتم بیا وبم گلم....
پاسخ:میشه شما بگی از چی متنفر نیستی؟؟؟من تا میگم والیبال میگی ایششش میگم فوتبال بازم میگی ایش من نمیدونم با تو چیکار کنم دیگه...


nazanin
ساعت22:17---2 خرداد 1394
فقط استقلااااال حرف نباشه
پاسخ:اینقدر استقلال استقلال نکنین یکم خجالت بکشین شما دوم جدول بودین حالا شدین ششم...وای وای وای براتون متاسفم.


دختربد
ساعت12:06---26 ارديبهشت 1394
حســـــــــــم مـــــــــــــــــــــــــــــ ـرده...⇛⇊ هــــــــرروزم ختـــــــــــــــــمشه

هیـــــــس شیشتاییها حرف نمیزنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : باران |