نگاه تو...
درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
نگاهم بانگاهت کرد برخورد . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .خدامرگت دهد حالم به هم خورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

نظرات شما عزیزان:

azita
ساعت20:53---9 اسفند 1392
سلام خوبی وبت خوشمله موفق باشی مرسی از کامنتی که برام گذاشتی

خیانت
ساعت13:15---9 اسفند 1392
حالمان بد نیست کم غم میخوریم... کم که نه...هر روز کم کم میخوریم♥
اب میخواهم سرابم میدهند♥
عشق می ورزم عذابم میدهند♥
من نمیدانم از کجا رفتم به خواب♥
از چه بیدارم نکردی افتاب♥
بعد از این با بی کسی خو میکنم♥
هر چه در دل داشتم رو میکنم♥
خنجری بر قلب بیمارم زدند♥
بی گناهی بودم دارم زدند♥
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:نظردهید, | 12:41 | نویسنده : باران |